FUNDACIÓ NOSTRA SENYORA DELS ÀNGELS

Direcció:
Montserrat Milian Sánzhez
Història:
Té com a centre de la seva activitat l'ajut a mares que per manca de recursos econòmics necessitin assistència moral i maternal. Actualment s'han ampliat els objectius de la Fundació.
Fundadors:
Josep Bach Molas i Francisco Xavier Renau.
Objectius:
Protecció integral de la persona de la tercera edat, tant en l'aspecte físic, com psíquic, econòmic i legal. Millorar la qualitat de vida de les persones de la tercera edat. Entitat tutelar gent gran.
Patronat:
Encarnación Rodríguez Cerdà (Presidenta), Mercedes Alcalde Plana (Secretària), Maria Ángeles Tapias Sabé (Tresorera), Jordi Gasch Blasi (vicepresident), Manuel Lecha i Legua (Vocal), Mercedes Armengol Cerdà (Vocal), Montserrat Milian Sánchez (Vocal), Orde Hospitalària de Sant Joan de Déu representat per Juan Bta. Carbo Vázquez (Vocal), Rafael Calzado Llorens (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Coordinadora Tutelar, Sant Joan de Déu, Dincat
Any dades:
Pressupost anual: