FUNDACIÓ 1957

Direcció:
Josep M. Matinero i Garcés
Història:
L'associació de pares del col·legi Paideia constitueix, com a única sòcia fundadora, una fundació privada d'interès general i de caràcter docent i assistencial, sense finalitat de lucre, l'any 2010.
Fundadors:
Francesc Pérez Rodríguez, Juan Carlos Roca Albareda, MªTeresa Aguilà Planelles i isabel Madrid Estrada.
La Fundació té com a objectiu promoure la defensa dels drets i la dignitat de les persones amb disminució psíquica a través de l'educació, la formació, la promoció laboral, l'ocupació, les pràctiques esportives, i la integració social, així com la sensibilització de la societat i les administracions públiques.
Josep Maria Matinero Garcés, nomenat pel Consell Escolar del Centre Docent Paideia (President), Maria Teresa Aguilà Planelles, designada pel Patronat (Secretària), Juan Carlos Roca Albareda, designat perl Patronat (Tresorer), Francesc Pérez Rodríguez, President de l'Associació de Pares d'Alumnes del Col·legi Paideia (Vicepresident), Isabel Madrid Estrada, Directora del Centre Docent Paideia (Vocal), Joan Onna Amargant, nomenat per l'Assemblea general de l'Associació de Pares del Col·legi Paideia (Vocal), Jordi Fortuny Marcos, nomenat pel Consell Escolar del Centre Docent Paideia (Vocal), Leonard Sabater Torrent, nomenat per l'Assemblea general de l'Associació de Pares del Col·legi Paideia (Vocal), Mª del Carmen Combas Ballestero, Secretària de l'Associació de Pares d'Alumnes del Col·legi Paideia (Vocal), Manel Medina Vega, nomenat per l'Assemblea general de l'Associació de Pares del Col·legi Paideia (Vocal), Montserrat Filgueira Forés, Vicepresidenta de l'Associació de Pares d'Alumnes del Col·legi Paideia (Vocal), Montserrat Regales Moreno, designada pel Consell Escolar del Centre Docent Paideia (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, DINCAT
Pressupost anual: