FUNDACIÓ PER L'EDUCACIÓ I LA SALUT MENTAL (ESMEN)

FUNDACIÓ PER L'EDUCACIÓ I LA SALUT MENTAL (ESMEN)
Escoles Pies, 119
1993-03-26
Ignacio de Gispert
Ignació de Gispert
Som una fundació privada sense ànim de lucre, dedicada des de fa 24 anys a l'educació i a l'atenció de persones amb discapacitat intel·lectual. Dóna treball a unes 50 persones entre elles terapeutes ocupacionals,psicòlegs, auxiliars tècnics, etc. Està situada en el barri de Sarrià, un dels barris més emblemàtics de la Ciutat Condal.
Fomentar i aconseguir la rehabilitació integral dels usuaris. Tenir cura dels aspectes de salut i l'ordre. Treballar les normes bàsiques d'educació i especialment els hàbits d'autonomia dels usuaris. Promoure la integració familiar, social i laboral dels usuaris.
Sra. Alícia de Ahumada i Batlle (Presidenta), Sr. Gonzalo Camps de Gispert (Vicepresident), Sr. Antonio Muñoz Ventura (Vocal), Sr. Carlos de Ahumada i Batlle (Vocal), Sra. Lola Mitjans Perelló (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, DINCAT
1.800.000,00 €