FUNDACIO PER LA INDÚSTRIA-SABADELL 1559

Sabadell
Vallès Occidental
2001-01-23
Josep Roca Vallribera, Joan Casanovas Vila, Joan García-Planas Marcet, Miquel Bosser Rovira, Josep Bombardó Navinés, Francesc Llonch Soler, Benet Armengol Obradors
L’objectiu de la Fundació per la Indústria és treballar pel desenvolupament del teixit industrial català, contribuint a la seva millora per afrontar els reptes de la industrialització. Som hereus d’una tradició industrial que vetlla pel creixement econòmic i social de Catalunya, a través del foment de la indústria, el coneixement i les noves tecnologies aplicades a l’empresa.
Antoni Monés Farré (President), Esteve Gené Guerrero (Vicepresident), Rosvi Moix Queraltó (Vicepresidenta 2a Econòmica), Ricard Artigas Soler (Secretari), Xavier Bombardó Buxó (Vocal), Joan Casanovas Vila (Vocal), Santiago Codina Mir (Vocal), Blai Costa Creus (Vocal), Joan Garcia-Planas Marcet (Vocal), Joan Carles Grau Bedós (Vocal), Jordi Guarch Bravo (Vocal), Josep Roca Vallribera (Vocal), Guillem Soler Duffour (Vocal)