FUNDACIÓ PRIVADA HORITZÓ DEL BERGUEDÀ

Queralt Casas Coma
Gerència:
Eva Sanchez Tabios
Jordi Garcia Petit Maria, Teresa Canut Roig, Josep Maria Casals Pont, Lluís Soler Pons, Flora Duran Capaces, Manuela Quesada Soto, Jordi Grau Bañeres, Antoni Aztarain Zabaldica, Joan Ramon Perdigó Pons
Des d’Horitzó considerem que l’atenció laboral és l’instrument més sòlid per aconseguir uns bons resultats en la inserció social. El treball és un element essencial a partir del qual es pot potenciar una rehabilitació, reeducació i inclusió de les persones en situació d’exclusió social. Per superar les dificultats afegides, personals i formatives, se’ls proporciona suport i acompanyament en el lloc de treball. Basem la nostra tasca en donar una capacitació a les persones, basada en l’aprenentatge d’hàbits saludables i comportamentals en el lloc de treball, de rutines necessàries per a obtenir i mantenir un lloc de feina, treballant tant les relacions interpersonals que s’estableixen, la responsabilitat, la puntualitat o la constància.
Marta Santias Lladó (Presidenta), Pau Bessa Caserras (Secretari), Lluís Miquel Lozano Lora (Vocal), Josep Maria Serarols Ballús (Vocal), Josepa Canal Rosell (Vocal), Montserrat Magnet Sabata (Vocal)