FUNDACIÓ PRIVADA ALZHEIMER CATALUNYA

Direcció:
Ignasi Ferrer Junyent
Fundadors:
Lourdes Vilanova i Trepat, Eusebi Majós i Pont, Conxita Pagés i Valero, Eulàlia Badia i Medan, M. Teres Oriol i Magriña, Rosa Parés i Palcom, Francesca Puig i Roca, Teresa Petit i Seto, Dolors Sagalà i Carbó, Sílvia Viel i Sirito
Alzheimer Catalunya és una fundació que treballa incansablement des del 1988 per millorar la qualitat de vida de qualsevol persona afectada per una demència. Conscienciem a la societat i generem propostes que incloguin a aquestes persones, a les seves famílies i entorn mitjançant assessorament i formació especialitzada.
Anna Rovira Caro (Secretària), Associació Alzheimer Catalunya (Vocal), Eduard Vázquez Olivares (Vocal), Eulàlia Cucurella i Fabregat (Presidenta), Francesca de Puig Roca (Patró d'Honor), Javier Navarrro Olivella (Vocal), Josep Vilajoana Celaya (Vocal), Lluís Boshoms Pau (Vocal), Lluís Cabereo Àvila (Patró d'Honor), Ricard Rubio Soler (Vocal), Xavier Graset i Foraster (Patró d'Honor)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Associació per la Vida Independent, Gloal Action in Personhood, Consell Consultiu Antiga Caixa Terrassa, Xarxa pel Suport a les Famílies Cuidadores Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva, DCM Internacional Implementation Grup, European Reminiscence Network, Coordinadora d'Entitats Tutelars i Federació Catalana del Voluntariat
Pressupost anual:
607.822,38 €