FUNDACIÓ PRIVADA CHM SALUT MENTAL

2002-05-17
Francisco Javier Millán Alba
Lluís Lalucat Jo
La finalitat de la Fundació consistirà principalment en l'atenció , l'assistència, la rehabilitació, la inserció laboral, i comunitària i la docència i la investigació en el camp de la salut mental i addicions.
Lluís Lalucat i Jo, Dolors Casalé i Moure, Àngela Català i Vinieta, Ma. Àngels Ciutat i Montserrat, Ma. Teresa San Emeterio Parra, Mercè Te
- Gestió Llar Residència de Les Corts de Salut Mental. -Inserció Laboral: Servei Prelaboral, Club Social de Les Corts, Club Social de Sarrià-Sant Gervasi, Serveis Integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció en el mercat de treball ordinari de les persones amb discapacitat i/o malaltia mental (SIOAS), Joves per a la Inserció Laboral. Programes Integrals de Garantia Juvenil.
Lluís Lalucat Jo (President), Francisco Javier Millán Alba (Secretaria), M.Àngels Ciutat Montserrat (Vicepresidenta), Àngela Català Vinyeta (Vocal), Dolors Casalé Moure (Vocal), Francisco Villegas Miranda (Vocal), Maite San Emerito Parra (Vocal), Mercè Teixidó Parra (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, BCN Salut Mental, Federació Catalana de Fundacions, Federació Plataforma d'Entitats de Persones amb Discapacitat, Xarxa d'Habitatges d'Inclusió, Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva.
1.793.391,00 €