FUNDACIÓ PRIVADA CIPO

Persona de contacte:
Judith Paulí
Història:
Constituïda l'any 2002, la fundació es va formar gràcies a ciutadans/es implicats en donar suport a col.lectius amb especials dificultats d'inserció.
Fundadors:
Ma. Eugènia Canal Companis, Sílvia Chesa Calduch, Encarnación Domedel Aparicio, Ma. Teresa Valldeperas Balañà, Ramon Vila Teruel, CiPO SCCL
Objectius:
Donar a conèixer el món de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual, i implicar la ciutadania, empreses, particulars i institucions en la problemàtica del col·lectiu a través de propostes de col·laboració.
Patronat:
Avel·lí Garrigós Pérez (President), Josep Grau Colomer (Secretari), Joan Madaula Canadell (Tresorer), M. Teresa Valldperas (Vicepresidenta), Anna Solé Prad (Vocal), Berta Garrigós Núnez (Vocal), David Berenguera Ossò (Vocal), Jordi Alier Rodríguez (Vocal), Manel Garrigo Martíneaz (Vocal), Sònia Nieto Montoya (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: