FUNDACIÓ PRIVADA CYO

Persona de contacte:
Àngels Bartra
Història:
L'origen de la Fundació es remunta a l'any 2000, data en la qual Contractes i Obres Empresa Constructora S.A. va començar a destinar recursos provinents del 0,7% del seu pressupost de despeses generals, així com recursos tècnics i humans, entre altres aportacions, a projectes de caràcter social, principalment en països del tercer món. Per a això, es va crear la Comissió CyO’7, formada per un grup voluntari d'empleats de nivell directiu, administratiu i de producció, encarregada del seguiment i avaluació dels projectes aprovats, així com del control dels fons. A més, col·laboren a motivar i involucrar a la resta de personal de l'empresa en aquestes iniciatives socials. Donat el dinamisme i impacte positiu de la gestió socialment responsable que la Comissió *CyO,7 ha exercit durant aquests anys s'ha decidit consolidar i institucionalitzar la seva trajectòria mitjançant la constitució d'aquesta Fundació CyO.
Fundadors:
Contratas i Obras EC, S.A.
Objectius:
Contribuir a la millora de les condicions socials, ambientals, culturals i econòmiques de les persones i dels col·lectius menys afavorits. Com el dret de les persones no pot dissociar-se de la greu situació que pateixen alguns animals així com el medi ambient, que és la base de la nostra existència, la nostra fundació també fomenta el respecte i la defensa de la protecció del medi ambient i dels drets de tots els éssers sentints.
Patronat:
Juan Vilella (Vocal), Rosa Blanzaco (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: