FUNDACIÓ PRIVADA FIATC

Fundació
Alejandra Barba Fau
Joan Castells Trius
FIATC-Mutua Patronal de Accidentes de Trabajo nº35.
1) La promoció i ajuda de la medicina i la salut dels ciutadans en general mitjançant l’auxili material i moral a les persones que sofreixen malalties, professionals o no, i accidents de treball, i també la dels seus familiars. Per aconseguir aquest objectiu es podran crear, sostenir i auxiliar clíniques hospitals, sanatoris, instal·lacions i establiments de recuperació, atenció i tractament de discapacitats físics o mentals, la seva readaptació i ensenyament. 2) El Foment i la difusió de la cultura, les arts i les lletres. 3) La promoció i gestió de l’acció social, així com l’assistència social i inclusió social i totes les activitats complementàries d’aquestes, com són els serveis accessoris d’alimentació, allotjament o transport, la infància i la joventut, la tercera edat, les persones amb risc d’exclusió social. 4) El servei de caràcter esportiu a persones físiques que practiquin l’esport o l’educació física, sempre que aquests serveis estiguin directament relacionats amb aquestes pràctiques i amb excepció dels serveis relacionats amb espectacles esportius i els prestats a esportistes professionals.
Joan Castells Trius (President), Alejandra Barba Fau (Secretaria), Joan Manuel Castells Molinero (Vocal), Lluis Bachs Cases (Vocal), Maria Luisa Galan Camino (Vocal)