FUNDACIÓ PRODISCAPACITATS FUNDACIÓ PRIVADA TERRASENCA-PRODIS

Comarcal
Daniel Jorquera Sanchez
Daniel Jorquera Sanchez
Pere Balta Carbonell, Juan Masdefiol Coll, Núria Raspall Prats, Jorge Quintas Safons, Pere Capella Puig, Jaume Simó Sanahuja, Catalina Galí Barceló, Ricardo Gomez Domènech.
Fundació privada amb la missió de fer possible la promoció integral de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual, paràlisi cerebral o malaltia mental més enllà del fet purament assistencial.
Jaume Roca Juvinya (Vocal), Jaume Somó Sanahuja (Tresorer), Maise Balcells Mundet (Vocal), Pere Capella Puig (Sotspresident), Teresa Rojas Pomar (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Associació ALBA, Fundesplai, AEDIS, FEPCCAT, Grup CETSAL, ALEI, Taula del Tercer Sector, DINCAT AEES, DINCAT Federació, ACELL, Taula local Capacitats Diverses i Accessibilitat.
7.260.551,00 €