FUNDACIÓ PUIG I CUNYER

Persona de contacte:
Sebastià Àlvarez Vila
Història:
Constituïda mitjançant testament tancat, atorgat per en Josep Puig i Cunyer davant el Notari de Barcelona Adolf Foch i Ventats, el dia 16 d’abril 1890. Els seus presidents: Francesc de Paula Benessat i Folch, Sr. Josep María Bofill i Pixot, Josep María Bofill i Benessat, Emili Bofill i Benessat i Ricardo Bofill Leivi.
Fundadors:
Sr. Josep Puig i Cunier Sr. Francesc de Paula i Benessat Sr. Josep Maroa Bofill i Pixot
Objectius:
L’educació i instrucció de nens, nenes i adolescents en regim de coeducació, amb una atenció especial els orfes i el més necessitats; utilitzant les instal·lacions del Col·legi Verge del Roser de Sant Julià de Vilatorta i la prestació de aquells serveis i activitats complementàries (internat, menjador, transport i etc... que siguin necessàries establir en el mateix Col·legi.
Patronat:
Sr. Ricard Bofill Magiora (Sots-President), Sr. Pau Bofill D'Huart (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Confederació de Centres d'Ensenyament de Catalunya UNESCO-CAT
Any dades:
Pressupost anual: