FUNDACIÓ RESIDÈNCIA ASSISTENCIAL DE MANRESA

Direcció:
Juan Manuel Bendala Maurenza
Història:
La Residència Assistencial de Manresa és el resultat de la refundació efectuada el 14 d'octubre de 1967 de dos centres assistencials amb finalitats similars existents a la ciutat de Manresa: Els Infants i Casa Caritat. L'1 de setembre de 1982, es dugué a terme la reforma de l'entitat. L'octubre de 1990 es va obrir una residència per a adolescents.
Fundadors:
Fusió de leds antigues fundacions: Fundació Cots (1859) i Fundació Pascual (1609)
Objectius:
Acolliment residencial integral d'infants i adolescents declarats en desemparament. Serveis Residencials d'Acció Educativa
Patronat:
Mn. Antoni Boqueras Bailina (President), Francesc Domènech Bartra Bartra (Secretari), M. Carme Vidal Vintró (Vicepresidenta), Antoni Negro Garrido (Vocal), Manel Enric Villaplana i Rocasalbes (Vocal), Maria Mercè Rosich Vilaró (Vocal), Maria Teresa Oliveras Calafell (Vocal), Rafael Valero Izquierdo (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, FEDAIA.
Any dades:
Pressupost anual: