FUNDACIÓ SANT FRUCTUÓS

Direcció:
Francesc Ortiz Giménez
Història:
L'any 2006 l'Arquebisbat de Tarragona va constuir la Fundació Privada Sant Fructuós, com a instrument per a impulsar un servei educatiu eficient amb una orientació pedagògica i amb una acció pastoral dins del marc de l'escola catòlica.
Fundadors:
Dr. Jaume Pujol Sr. Miquel Barberà Sr. Joaquim Claver Sr. Joaquim Fortuni
Objectius:
Per a la transmissió de valors educatius propis de l'Església Catòlica i el compliment dels seus objectius, l'activitat de la Fundació es desenvolupa a les següents àrees: 1. La direcció i gestió de les escoles propietat de l'Arquebisbat de Tarragona, així com aquelles escoles parroquials o dependents d'Instituts de Vida Consagrada que ho desitgin. 2. L'assessorament i el suport a altres escoles o institucions pedagògiques. 3. L'atenció educativa a persones amb disminucions o necessitats educatives especials. 4. La promoció de l'educació en el temps lliure des d'una visió cristiana. 5. La organització d'activitats, conferències, seminaris, debats, congressos, cursos i publicacions.
Patronat:
Cristina Vidal Vicente (Assessora), Francesc Ortiz Giménez (Director), Jaume Pujol i Balcell (President), Joaquim Fortuny Vizcarro (Vicepresident / Administrador), Josep Gomis Martí (Vocal), M. Teresa Piquer Biarnés (Vocal), Norbert Miracle Figuerola (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: