FUNDACIÓ SANT FRUCTUÓS

Direcció:
M. Cinta Sebastià Estupiñà
Història:
L'any 2006 l'Arquebisbat de Tarragona va constuir la Fundació Privada Sant Fructuós, com a instrument per a impulsar un servei educatiu eficient amb una orientació pedagògica i amb una acció pastoral dins del marc de l'escola catòlica.
Fundadors:
Dr. Jaume Pujol Sr. Miquel Barberà Sr. Joaquim Claver Sr. Joaquim Fortuni
Objectius:
Per a la transmissió de valors educatius propis de l'Església Catòlica i el compliment dels seus objectius, l'activitat de la Fundació es desenvolupa a les següents àrees: 1. La direcció i gestió de les escoles propietat de l'Arquebisbat de Tarragona, així com aquelles escoles parroquials o dependents d'Instituts de Vida Consagrada que ho desitgin. 2. L'assessorament i el suport a altres escoles o institucions pedagògiques. 3. L'atenció educativa a persones amb disminucions o necessitats educatives especials. 4. La promoció de l'educació en el temps lliure des d'una visió cristiana. 5. La organització d'activitats, conferències, seminaris, debats, congressos, cursos i publicacions.
Patronat:
Sr. Arquebisbe, Dr. Joan Planellas Barnosell (President), Mn. Joaquim Fortuny Vizcarro (vicari general) (Vicepresident), Sr. Rafael Muñoz Melgar (director del Secretariat diocesà per a l’ensenyament i l’escola cristiana) (Vocal), Sr. Antoni Montserrat Duch (elegit d’entre els directors de les Escoles diocesanes) (Vocal), Sra. Meritxell Ruiz Isern (designada pel President) (Vocal), Sra. Mercè Andreu Rosés (designada pel President) (Vocal), Sr. Daniel Sobradillo Cardona (ecònom diocesà) (Tresorer), Mn. Simó Gras i Solé (canceller) (Secretari)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: