FUNDACIO STEP BY STEP

Espanya
Joan/Xavi
Frederic Crespo Nomen
La Fundació Step by Step neix a finals del 2007 per implantar a Catalunya un centre especialitzat en la recuperació de lisionats medul·lars on se'ls hi ofereix: un espai ampli i modern; un tractament dirigit per un fisioterapeuta especialitzat amb dedicació exclusiva al lesionat durant la sessió; equipament i maquinària avançats; una constant dedicació a la recuperació del lesionat mitjançant l'exercici i l'esforç; la Fundació vol que l'aportació económica final del lesionat sigui mínima degut a la captació de recursos aliens i amb l'ajut de les institucions públiques.
Frederic Crespo Nomen
Implantar a Catalunya una nova metodologia de treball en la recuperació de les lesions medul·lars, la qual serà compatible amb altres tractaments. Aconseguir la implicació del lesionat i dels seus familiars per a arribar a tenir una autonomia per les dues parts. Aconseguir aportacions econòmiques externes que possibilitin l'abaratiment. Possibilitar un accés majoritari al tractament, amb la implantació d'un sistema de beques. Mantenir als lesionats en la millor forma física possible, com a camí d'una millora de vida i com a una millor preparació per qualsevol avanç científic.
Frederic Crespo Nomen (president), Mercè Abellanet Viladomat (vicepresidenta), Thomas Graf (patró)
Coordinadora Catalana de Fundacions; Federació ECOM; Project Walk
276.050,00 €