FUNDACIÓ TRINIJOVE

Direcció:
Ignasi Parody Núñez
Història:
La Fundació Privada Trinijove té el seu origen en grup de persones particulars constituïdes com l'associació: Joves contra l'atur de Trinitat Vella que des de l'any 1985 que començà a treballar per donar resposta a les necessitats del barri de la Trinitat Vella que es varen constituïr com a Fundació l'any 1990 amb la incorporació de diferents entitats.
Fundadors:
iñaki Segurado Andía, Montserrat Herrera Raia, Jordi Escartín Miró, Maria Estrani Garí, ignasi Parodi Núñez i Associació de Joves contra l'Atur de Trinitat Vella
Inserció econòmica i laboral de les persones més fràgils o en risc d'exclusió social.- realitzar accions formatives gratuïtes per a la gent amb més dificultats. - realitzar activitats de lleure per a joves de risc.- fomentar el desenvolupament territorial del barri de la Trinitat.
Dolors Gordi Julià, Esperança Esteve Ortega, Ignacio Carlos Parody Núñez, Iñaki Segurado Andía, Jordi Escastín Miró, José Manuel Caracuel Bartel, Maria del Carme Parra Rodríguez, Maria Estrany Garí, Montserrat Herrera Raya, Parròquia Santíssima Trinitat, Yolanda Burgueño Ruiz
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Consell Social Síndic de Greuges de Catalunya, FEICAT; FAEDEI y s'ostenta la presidència d'ENSIE.
Pressupost anual:
1.135.277,51 €