FUNDACIÓ PRIVADA TUTELAR APRODISCA

Gabriel Romero
Gerència:
Anna Mas
Antonio Bolaños Galvez, Maria Carme Sureda Bosch, Maria Carme Artells Risas Gabriel Romero Martinez, Santiago Jodrá Bové, Ramon Puras Farre, Rosa Mercadé Alfonso Maria Dolors Poblet Barbera, Maria Josefa Anton Soriano, Maria Carme Solé Sarlé.
Informar i assessorar a entitats públiques, privades i a familiars per millorar les intervencions i la qualitat de vida de les persones amb situació de dependència. Promoure la constitució de Pretuteles, Curateles i Tuteles. Vetllar per l'adequada prestació de serveis i, en cas que la persona tutelada no compti amb recursos económics propis, assegurem, mitjan9ant els mecanismes establerts per les prestacions socials i sanitaries de la comunitat on resideix, la cobertura de les seves necessitats.
M. Carme Sureda Bosch (Presidenta), Associació Aprodisca-Anna Mas (Vicepresidenta), Gemma Corbella Español (Secretària), Gabriel Romero Martinez (Tresorer), M. Josefa Anton Soriano (Vocal), M. Carme Artells Ribas (Vocal), M. Carmen de la Cruz Ramirez Rivero (Vocal), Santiago Jodra Bove (Vocal), Rosa Mercadé Alfonso (Vocal), M. Dolors Poblet Barberà (Vocal), Ramon Puras Farré (Vocal), M. Carme Solé Sarlé (Vocal )
Coordinadora Catalana de Fundacions, Coordinadora Catalana d'Entitats Tutelars