FUNDACIÓ ULLDECONA

Persona de contacte:
Sergi Arnau
Història:
La fundació Ulldecona es constitueix el 23 de gener de 2004 i no és fins el 2009 que inicia la gestío de diferents serveis que tot seguit detallem: Servei Respir: Engloba un servei d'ajuda a domicili per a persones dependents, un centre de suport diürn on atenem a persnes amb malalties neurodegeneratives i el programa d'atenció als cuidadors. Servei de transport adaptat: Per a transportar persones amb dificultats de deambulació. Servei Centre Obert: Per a infants de 3 a 12 anys. Servei de neteja: Per tal d'inserir laboralmenet a persones amb problemáticsa social. Servei de menjador escolar.
Fundadors:
Ajuntament d'Ulldecona
Objectius:
La Fundació té per objecte millorar la qualitat de vida d'aquells sectors de població més vulnerables. Per a la consecució dels fins fundacionals, la Fundació desenvolupa les activitats que el Patronat considera necessàries directament i/o en col·laboració amb altres entitats, institucions o persones. A fi de dur a terme la finalitat fundacional, la Fundació desenvolupa les activitats que, sense ànim de lucre, s’enumeren a continuació: Gestió de serveis i equipaments , en l'àmbit social, sanitari, educatiu, cultural, turisme, medi ambient, esportiu i de lleure, així com la gestió de serveis de neteja i menjadors escolars de qualsevol tipus d'administració o entitat. Assistència, orientació, atenció, suport i assessorament a les persones (gent gran, infància, adolescència, violència de gènere, persones amb discapacitat, cuidadors/es i altres col·lectius considerats vulnerables).
Patronat:
Núria Ventura Brusca (Presidenta), Dolors Hervas Sanchez (Secretària), Albert Palacios Bernad (Vicepresident), Angel Calduch Beltran (vocal), Celi Subirats Ferré (vocal), Francesc Antoni Lavega Serra (vocal), Lídia Armela Tena (vocal), Lídia Lazaro Armela (vocal), Lídia Rodríguez Escudero (vocal), Mª del Mar Gutierrez Martinez (Vocal), Maite Roig Espinach (Vocal), Nuria Balagué Raga (vocal), Pilar Aparicio Aznar (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: