FUNDACIÓ UNIVERSITÀRIA SANT JOAN

Baix Camp
1996-05-29
Jacob Dalmau
La Fundació Privada Sant Joan va ser creada l'any 1996 amb la intenció d'acollir estudiants universitaris en un espai de convivència i creixement personal en el centre de Reus. La Fundació col·labora amb la Universitat Rovira i Virgili en el desenvolupament de projectes universitaris a la ciutat de Reus.
Promoció, en el sentit ampli, de la vida universitària. Acolliment i desenvolupament de la vida dels universitaris. Organització d'activitats de divulgació i complement dels estudis. Informació de joventut (PIJ). Docència en el camp dels adults.
Pere Dalmau Vidal (President), Joan Maria Roig Ferré (Secretari), Jaume Saperas (Vocal), Joaquim Fortuny Vizcarro (Vocal), Marià Moliner Arbós (Vocal)