FUNDACIÓ MARTÍ L’HUMÀ. TOT CONCA

Persona de contacte:
Joan Sanfeliu Sabater
Història:
El grup de patrons fundadors va pendre la iniciativa de crear una Fundació Privada per canalitzar recursos econòmics d'empreses de la Conca de Barberà, recursos fruit de la seva voluntat d'actuació en Responsabilitat Social Corporativa, que siguin gestionats per un Patronat Independent.
Fundadors:
Joan M. Sanfeliu de Miguel, Maties Solé Maseras, Josep Gomis Martí, Ramon Francesc Ollé, Andreu Mayayo Artal, Joan Cartanyà Martí, Joan Sanfeliu Sabater i Matias Vives March.
Objectius:
En l'àmbit de la Conca de Barberà: - Contribuir a la promoció de la Cultura. - La defensa del patrimoni artístic, arquitectònic, cultural, etnològic i natural. - El suport i mecenatge als operadors artístics. - El contribuir en el desenvolupament sostenible. - La divulgació dels valors culturals i científics.
Any dades:
Any pressupost: