FUNDACIÓ TEATRE FORTUNY

977 33 11 97 / 640564618
1996-02-27
Kika Fallada Sans
Josep Laporte i Salas, Magí Brufau i Estrada, Andreu Rodríguez i Figuerola, Antoni Pellicer i Aguadé, Josep M. Fargas i Cardeñas, Josep Vila i Abelló i Lluís Miquel Pérez i Segura.
Fomentar en les entitats i persones, públiques i privades, que amb el seu suport facilitin la realització de les iniciatives i els projectes que són propis a l'activitat del Teatre Fortuny, com a centre obert a tots els ciutadans, de manifestació i foment
Santiago Vila Abelló (President), Anton Brufau de Barberà (Vocal), Consorci Del Teatre Fortuny (Vocal), Gabriel Ferraté Pascual (Vocal), Jordi Agràs Estalella (Vocal), Josep M. Fargas Cardeñas (Vocal), Josep Mª Balañà Cabrito (Vocal), Josep Margalef (Director), Ramon Gomis de Barberà (Vocal), Societat El Círcol (Vocal), Xavier Martínez i Serra (Vocal), M. Dolors Sardà Lozano (Vice-Presidenta), Ima Mis Cabeza (Secretaria Patronat), Montse Grau Comet (Tresorera), M. Mercè Maduell Canals (Vocal), Francesc Palacín Artiga (Vocal), Associació de Concerts de Reus (Vocal), Marc Moncusí Solé (Vocal), Andreu Rodríguez Valveny (Vocal), Emili Correig Manresa (Vocal)