FUNDACIÓ TEATRE FORTUNY

Gerència:
Montse Grau
Fundadors:
Josep Laporte i Salas, Magí Brufau i Estrada, Andreu Rodríguez i Figuerola, Antoni Pellicer i Aguadé, Josep M. Fargas i Cardeñas, Josep Vila i Abelló i Lluís Miquel Pérez i Segura.
Objectius:
Fomentar en les entitats i persones, públiques i privades, que amb el seu suport facilitin la realització de les iniciatives i els projectes que són propis a l'activitat del Teatre Fortuny, com a centre obert a tots els ciutadans, de manifestació i foment
Patronat:
Santiago Vila Abelló (President), Anton Brufau de Barberà (Vocal), Antoni Laporte Rosselló (Vocal), Antoni Piñol Cot (Vocal), Consorci Del Teatre Fortuny (Vocal), Gabriel Ferraté Pascual (Vocal), Jordi Agràs Estalella (Vocal), Josep M. Fargas Cardeñas (Vocal), Josep Mª Balañà Cabrito (Vocal), Josep Margalef (Director), Josep Vila Abelló (Vocal), Ramon Gomis de Barberà (Vocal), Societat El Círcol (Vocal), Xavier Martínez i Serra (Vocal), M. Dolors Sardà Lozano (Vice-Presidenta), Ima Mis Cabeza (Secretaria Patronat), Montse Grau Comet (Tresorera), M. Mercè Maduell Canals (Vocal), Francesc Palacín Artiga (Vocal), Associació de Concerts de Reus (Vocal), Marc Moncusí Solé (Vocal), Andreu Rodríguez Valveny (Vocal), Emili Correig Manresa (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: