FUNDACIÓ CATALANA DE TRANSPLANTAMENT

Fundació
Milagros Poal-Manresa /Paloma Belles
Dr. Francesc Moreso
Josep Lloveras i Macia, Carles Margarit i Creixell, Alberto-Manuel Martínez Castelao; Jeroni Alsina i Rocasalbas; Antoni Caralps i Riera; A
Investigació dels trasplantaments que es realitzen en el camp de la medicina. Amb aquesta finalitat convoca i atorga premis i beques per a estudis en universitats catalanes, i en general ajudes que serveixin per als seus objectius.
Dr. Frances Moreso Mateos (President), Milagros Poal-Manresa Canterell (Secretària no patrona), Dr.Oriol Bestart Matamoros (Vicepresident), Dr. Antoni Caralps Riera (Vocal), Dr. Daniel Seron Micas (Vocal), Dr. Eduardo Palou Ribera (Vocal), Dr. Frederic Oppenheimer Salinas (Vocal), Dr. Antonio Román Broto (Vocal), Dr. Jeroni Alsina Rocasalbas (Vocal), Dr. Carles Bravo Masgoret (Vocal), Dr. Josep Lloveras Macià (Vocal), Dr. Josep Maria Campistol (Vocal), Dr. Josep Maria Grinyó Boira (Vocal), Dr. Julio Pacual (Vocal), Dr. Josep Maria Cruzado (Vocal), Dra. Laura Lladó Gariga (Vocal)