FUNDACIÓ ELS TRES TURONS

Alfons J. Santos Rodríguez
Gerència:
Miquel Àngel Tenias
Entitat creada l’any 1985 amb l’objectiu d’afavorir la inclusió social de persones afectades per trastorns mentals greus. Presta serveis en les línies de Rehabilitació Comunitària, Inserció Laboral, Habitatge, Integració social, Oci Inclusiu i és promotora d’una Empresa d’Inserció (Passar Via). Tots els serveis estan subvencionats/concertats per diferents Adm. Públiques (S. Català de la Salut, D. Treball, Afers Socials i Famílies, Aj. Barcelona, Diputació Barcelona) i entitats privades (F. La Caixa, F. Once,...)
Professionals de l'àmbit de la salut mental i teixit associatiu.
Promoció i suport a la salut mental comunitària en les vessants preventives, de lluita contra l'exclusió social, assistencials, rehabilitadores i d'integració social i laboral.
Jordi Foix Robert (President), Marta Blanch Mussons (Secretària), Pilar Camp Tresfi (Vicepresidenta), Alicia Roig Sala (vocal), Custodia Moreno Rivero (vocal), Luisa Terradas López (Vocal), Alfonso Jorge Santos Rodríguez (vocal), Raul Lerones Alarcon (Vocal), Esteve Ignasi Gay Costa (vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, BCN Salut Mental, Forum Salut Mental, UCH, ECAS, ISEM, Coop'57, XES
2.942.497