FUNDACIÓ UNIVERSITAT RAMON LLULL FUNDACIÓ

Direcció:
Jaume Claramunt Companys
Fundadors:
Fundació Blanquerna, institut Químic de Sarrià CETS Fundació Privada, Fundació Universitat i Tecnologia La Salle, Facultat de Filosofia de Catalunia i Fundació Cercle d'Economia.
Promoure l'ensenyament superior de qualitat, centrat en la persona, que doni resposta a les necessitats de la societat, en el marc de la Universitat Ramon Llull. Exercir, per mitjà del Patronat, el govern suprem de la Universitat.
Antoni Millet Abbad (President), Salvador Pié Ninot (Secretari), Enric Puig Jofra (Vicepresident primer), Xavier Torra Balcells (Vicepresident segon), Josep Canal Alavedra (Vocal), Carles Llinàs Puente (Vocal), Antón Costas Comesaña (Vocal), Joan Josep Omella Omella (Vocal), Enric Crous Millet (Vocal), Carles Cuatrecasas Targa (Vocal), Luis Conde Moller (Vocal), Josep Miquel Piqué Huertas (Vocal), Ramon Agenjo Bosch (Vocal), Núria Cabutí Brull (Vocal), Carmina Ganyet Cirera (Vocal), Julio Molinario Valls (Vocal)