FUNDACIÓ USZHEIMER PER A MALATIES NEURODEGENERATIVES

Espanya
Mª Neus Rodríguez Cabedo
Mª Neus Rodriguez Cabedo
La Fundació Usazheimer neix l'any 2002 arran de la necessitat de crear un espai per les malalties neurodegeneratives, concretament la demència i el seu entorn. La finalitat última de la fundació és ajudar a les persones afectades per una malaltia neurodegenerativa i els seus familiars.
M. de las Nieves Rodríguez Cabedo, Juan José Rodríguez Cabedo i Miriam Sarrión Rodríguez
- Oferir un programa de psicoestimulació integral per a les primeres fases i intermitges de les malalties neurodegeneratives, com el deteriorament cognitiu lleu, la demència, la fibromialgia, etc. - Acompanyar a l'entorn del malalt en tot el seu procés. - facilitar l'accés als recursos socio-sanitaris. - Assessorar i orientar a les famílies afectades i els propis afectats.
Neus Rodriguez Cabedo (Presidente), Myriam Sarrión Rodriguez (Secretària), Juan Jose Rodriguez Cabedo (Vocal), Manuel Castaño Gonzalbo (Vocal), Teresa Aldeguer (Vocal)