FUNDACIÓ PRIVADA VINSEUM, MUSEU DE LES CULTURES DEL VI DE CATALUNYA

Comarcal
Xavier Fornos Sabaté
Xavier Fornos Sabaté
Els origens del Museu es troben als anys 30 quan es crea el patronat del Museu. Després d'un periode d'estancament per la Guerra Civil, el Museu es reactiva i aporta a la vila un espai singular a través de la conservació del patrimoni que ha estat dipositat. A l'any 2000 es va constituir en fundació privada, canvi que proporciona al museu una estructura jurídica definida i permeté intregarar els diversos sectors socials i institucionals que habitualment donaven suport al museu.
Excm. Ajuntament de Vialfranca del Penedès, Caixa d'Estalvis del Penedès, Associació Museu de Vilafranca
Les estaciones a la Vinya (passejades a la vinya del Penedès) MOST Penedès Festival Internacional de Cinema de Vi i del Cava. Històries de Palau (Visita teatral)
Pere Regull Riba, Alcalde de Vilafranca (President del Patronat), Xavier Lluch Llopart (vocal), Àngels Castells Cervera (vocal), Damià Deas Gual (vocal), Raimon Gusi Amigó (vocal), Joan Huguet Gusi (vocal), Neus LLoveras Massana (vocal), Miquel Medialdea Guijo (vocal), David Navarrete Camps (vocal), Javier Pagés Font (vocal), Salvador Puig Rodríguez (vocal), Vanesa Rafecas Figueras (vocal), Jordi Romeu Rovira (vocal), Valentí Roqueta Guillamet (vocal), Xavier Rubires Ferrer (vocal), Josep Maria Santacana Carci (vocal), Maria Torra Badia (vocal)
1.008.825€