Executive Board and Team

Executive Board

Pere-A. Fàbregas
Historiador, llicenciat en Ciències Empresarials i Màster per ESADE. Ha publicat set llibres d’història. Actiu en el món de les fundacions des del 2004. Creador i president d’honor d’ESADE Alumni. En la seva trajectòria professional ha estat directiu de diferents empreses i membre dels òrgans de govern d’ESADE (URL) i l’IdEC (UPF), entre d’altres. Amb una gran inquietud per la preservació del patrimoni industrial, ha salvat arxius i peces històriques tot incentivant la recerca.
Eugènia Bieto
Professora del Departament d’Estratègia i Direcció General d’ESADE i ex - directora general d’ESADE. Ha estat Presidenta de CEMS (The Global Alliance in Management Education). És membre del Consell d’Administració d’ENDESA, comptadora del Cercle del Liceu i pertany al Consell Assessor de diverses escoles de negoci internacionals. És experta en iniciativa emprenedora, innovació i lideratge femení.
Josep M. Bayer
Va estudiar Econòmiques a la UAB. Inicia la seva carrera professional a Bankpime i, posteriorment, a Banc Sabadell, on va ocupar diferents càrrecs directius. L’any 2006 s’incorpora al Tercer Sector com a director de la Fundació Institut Pacis, entitat que es fusiona amb la Fundació Jaume Bofill el desembre del 2017. Participa en diferents Consells d’Administració.
Maria Targa
Economista. És la gerent de la Fundació IPHES. Ha exercit càrrecs directius en entitats públiques i privades com ACCIÓ, el Patronat Català Pro Europa i el Patronat de Turisme de Salou. També ha realitzat projectes en els àmbits del turisme, la internacionalització empresarial, el màrqueting digital, la comunicació i l’assessorament i el finançament europeu. Forma part del Panel Públic Assessor de Repsol.
Beatriz Añoveros
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona. Màster en Dret comunitari dels negocis a la Universitat d'Amsterdam. Master of Studies in Legal Research a la Universitat d'Oxford. Doctora en Dret per la Universitat de Barcelona. Professora titular de la Facultat de Dret d'ESADE (URL). Acreditació de recerca avançada (catedràtica) per la AQU (2019). Actualment, és responsable de l’Àrea de Dret internacional Privat de la Facultat de Dret d'ESADE (URL). Ha participat en diversos projectes de recerca i ha estat investigadora visitant a diferents universitats. Ha fet publicacions en l’àmbit del dret internacional privat i ha estat ponent a congressos, seminaris i conferències.
Ricard Coma
Enginyer tècnic en Informàtica. Ha cursat el postgrau en Formació de Formadors i el postgrau de disseny de materials didàctics multimèdia per entorns virtuals d’aprenentatge a la UOC. Des del 1989 ha estat vinculat a l’Escola Pia exercint diversos càrrecs de responsabilitat en diferents centres. Actualment és el director de l’Escola Pia de Nostra Senyora de Barcelona. És membre i representant de diverses entitats del món associatiu, fundacional i del sector educatiu.
Marta Esteve
Llicenciada en Dret i Treball Social. S’ha format en lideratge i innovació social. Des de fa gairebé vint anys treballa al costat de les persones dirigint equips i projectes socials a Càritas, la Fundació La Caixa o la Fundació IReS. Actualment és la directora de la Fundació Carulla, on treballa per situar la cultura i l’educació com a eixos de transformació social.
Isabel Jiménez
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (UB), Direcció de Control de Gestió i Reporting (EADA Business School) i Màster Executiu en Direcció Financera (EADA Business School). Isabel Jiménez ha desenvolupat la seva carrera professional dins de la unitat de finances en diferents companyies de el sector privat en què, des de 2010, ha ocupat el càrrec de Directora Financera. Posseeix una àmplia experiència en negociació i en lideratge d'equips. Ha estat directora Financera i de Control de Gestió d'EADA Business School Barcelona i, des l'1 d'agost de 2020, és la directora corporativa de la institució, co-dirigint EADA al costat de l'Dean. "
David Levy
És economista, llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Ramon Llull. Va estudiar al Liceu Francès de Barcelona. És el representant de l'Associació d'Empreses d'Assessorament Financer (ASEAFI) a Catalunya. David va iniciar la seva carrera professional el 1997 com a assessor patrimonial en el banc d'inversió Merrill Lynch (Nova York) i va desenvolupar la seva activitat com a banquer privat al banc suís Lombard Odier Darier Hentsch El 2007 va fundar DiverInvest Partners, una empresa d'assessorament financer amb filosofia de Family Office. El 2009, va crear DiverInvest EAFI, Empresa d'Assessorament Financer Independent, autoritzada i supervisada per la Comissió Nacional de l'Mercat de Valors (CNMV). Com a director general, David coordina totes les àrees de DiverInvest. Ell personalment traça les principals línies d'actuació per a cada cartera d'inversió. Des de 2007, dirigeix ​​també Migranodearena, una entitat sense ànim de lucre que busca dinamitzar l'acció social entre empreses, particulars i ONG.
Lourdes Mas
Llicenciada en Ciències Econòmiques per la UB, Programa d’alta direcció en Institucions sanitàries a IESE Business School, Programa de col·laboració publico-privada a ESADE. Directora administrativa de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau entre 1976 i 1984, Directora Administrativa de Fundació Puigvert entre 1984 i 1985, Directora General-Gerent de SCIAS-Hospital de Barcelona entre 1985 i 2018, Directora General de Fundació Finestrelles des de 2108 i en l’actualitat.
Glòria Oliver
Llicenciada en Econòmiques per la Universitat Pompeu Fabra (1996), Màster en Tributs pel Centre d’Estudis Financers (1999), Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència per la Barcelona School of Management (2010), Programa Executiu per a Dones a l’Alta Direcció per ESADE (2014). Gerent de la Fundació Pasqual Maragall i del Barcelonaβeta Brain Research Center. Anteriorment, ha estat Directora de Control de Gestió de la Fundació Clínic i IDIBAPS i de Saint-Gobain, amb responsabilitats territorials al Marroc, Portugal i Espanya. Membre de la Junta Directiva de la Asociación Española de Fundraising i Cofundadora i Membre de la Asociación Española de Ejecutiv@s y Consejer@s.
Rafael Ruíz de Gauna
Llicenciat en Ciències Biològiques per la UB, diplomat en pedagogia del lleure i animació sociocultural per l’Institut Català de Noves Professions, i del Programa del Desenvolupament de la Gestió (PMD) per ESADE. Va exercir com a vicepresident i tresorer de la Taula del Tercer Sector Social. Actualment és Director de Relacions Institucionals, Formació, Consultoria i Estudis i de la Xarxa de Centres Socioeducatius de la Fundació Pere Tarrés, patró de diferents Fundacions, i membre de la Junta de La Confederació. Ex-director del postgrau de Gestió d’entitats no lucratives de la F.Pere Tarrés - URL
Manel Valls
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB. Ha cursat el Programa d’Alta Direcció d’Empresa PADE de l’IESE Business School, el Programa de Direcció de Serveis Integrats de Salut – DSIS d’ESADE i el Programa de Direcció General PDG de l’EADA. És el director general de la Fundació Sant Andreu de Manresa des de l’any 1988. L’objectiu de la fundació és atendre a aquelles persones en situació de fragilitat i també al seu entorn, proporcionant-los autonomia, confort i benestar a través d’un model d’atenció integral aplicat als diferents dispositius dels quals disposen a Manresa i a la comarca del Bages.

Sara Pérez
Llicenciada en Dret per la UB. Té una trajectòria professional de més de 20 anys en el món associatiu. Va iniciar la seva carrera professional en l’àmbit empresarial, concretament en la promoció internacional. Més tard, ha tingut diferents càrrecs directius en associacions del sector tèxtil i de l’economia social. És gerent de la Coordinadora Catalana de Fundacions des de l’any 2017
Montse Oliveras
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Forma part de l’equip de la CCF des del 1998. Actualment és la responsable de l’àmbit econòmicofinancer i de la gestió administrativa i de la formació.
Montse Pedra
Grau Superior d’Administració i Finances. Forma part de la CCF des de l’any 2010 i gestiona la secretaria, l’atenció a les fundacions associades i les xarxes socials.
Silvina Vázquez
Doctora en Filosofia Política per la UB. És analista responsable de l’Observatori de Fundacions. És professora consultora a la UOC i a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials de la UAB.
Albert Forniés
Graduat en Sociologia i Màster en tècniques d'investigació social, ha treballat com a tècnic de recerca en projectes vinculats a la pobresa, l'exclusió social i al món associatiu. Des de novembre de l'any 2019 és tècnic de l'Observatori de Fundacions.
Sílvia Àlvarez
Des del 1993 treballa com a freelance assessorant empreses i institucions en l’àrea del màrqueting tant des delvessant estratègic (producte, imatge, comunicació i retail) com de projectes. Algunes de les empreses i administracions amb les quals ha treballat són Famosa, Frit Ravich, AEGP, la Generalitat de Catalunya, Sun Roller i Roche, entre d’altres. Col·labora amb la Coordinadora Catalana de Fundacions en l’àrea de Màrqueting i Esdeveniments.