
Informació
29 de gener i 5 de febrer 2025
de 9.30 h a 12.30 h
6h
En línia
Preu per participant

Informació
29 de gener i 5 de febrer 2025
de 9.30 h a 12.30 h
6h
En línia
Preu per participant
Aquesta formació us ofereix les claus per convertir la gestió de dades en una eina estratègica que reforci la vostra capacitat de resposta davant els grups d’interès: finançadors, donants i la societat.
Aprendreu a registrar, analitzar, reportar i comunicar dades de manera efectiva, garantint no només el compliment normatiu, sinó també amb l’estratègia de l’entitat, la seva operativització i la creació de valor i impacte social.
Objectius
• Dissenyar una estratègia integral de gestió de dades
• Diferenciar i alinear els processos de registre, mesura, anàlisi i comunicació
• Adaptar els outputs a múltiples propòsits i requisits
Docent
Isa Custodio Novaro
Consultora. Directora Indeed Social Consulting. Llicenciada en Psicologia (UB); Lideratge i Innovació Social ESADE Business School
Tècnics de projectes de la fundació o aquelles persones que han de redactar memòries i justificacions de projecte.
Temari de les dues sessions:
- La centralització de dades en les fundacions
- Importància d’una estratègia de gestió de dades integrada
- Requeriments habituals
- Diferència entre inputs i outputs
- Estructura d’una estratègia centralitzada
- Bases de dades comunes i estàndards de registre
- Pautes per identificar dades crítiques en funció dels grups d’interès
- Anàlisi i interpretació de dades
- Eines i tècniques bàsiques per analitzar dades recollides
- KPI efectius i relació amb els objectius de l’entitat i plans estratègics
- Reporting i comunicació per a grups d’interès
Combinació d’exposició de conceptes claus i casos amb exercicis pràctics sobre la pròpia explicació, tot intentant construir l’estratègia de gestió de dades que resulti d’utilitat per als participants en el seu dia a dia.
Es preveu tasques pràctiques entre les dues sessions per consolidar l’aprenentatge i preparar materials per a la segona sessió.