ABC de la comunicació a la fundació (2025)

Properament

Informació

17 d'octubre de 2025

de 9.30 h a 12.30 h

3h

En línia

Preu per participant

75,00 
150,00 

Properament obrirem inscripcions!

Informació

17 d'octubre de 2025

de 9.30 h a 12.30 h

3h

En línia

Preu per participant

75,00 
150,00 

Properament obrirem inscripcions!

La comunicació és una eina estratègica per enfortir la relació amb els públics de la fundació, augmentar la confiança i donar visibilitat a la feina feta. Aquesta formació introdueix les bases per comunicar -tan interna com externament- de manera clara, coherent i alineada amb la missió fundacional i tenint en compte els recursos disponibles.

Objectius

  • Entendre el paper estratègic de la comunicació en una fundació.
  • Identificar els elements clau d’una comunicació clara i alineada amb la missió.
  • Reconèixer canals i formats útils segons els públics, tan interns com externs.
  • Oferir eines per a ordenar i planificar la comunicació.

Docent

Irene Borràs. Causes, consultora especialitzada en responsabilitat, compromís, marca i impacte

A persones vinculades a direcció, gestió i comunicació que vulguin adquirir les bases per entendre o millorar com comunicar de manera clara a la fundació.

  • Per què comunicar? El valor estratègic de la comunicació en una fundació
  • Posicionament, missatge i relat: com expliquem què fem i per què ho fem
  • Públics (interns i externs): a qui ens dirigim i amb quin objectiu
  • Canals i formats: escollir en funció dels recursos i les prioritats
  • Pla de comunicació bàsic: per on començar a ordenar la comunicació

Combinació d’explicació teòrica amb exemples reals i aplicacions concretes.