
Informació
17 d'octubre de 2025
de 9.30 h a 12.30 h
3h
En línia
Preu per participant

Informació
17 d'octubre de 2025
de 9.30 h a 12.30 h
3h
En línia
Preu per participant
La comunicació és una eina estratègica per enfortir la relació amb els públics de la fundació, augmentar la confiança i donar visibilitat a la feina feta. Aquesta formació introdueix les bases per comunicar -tan interna com externament- de manera clara, coherent i alineada amb la missió fundacional i tenint en compte els recursos disponibles.
Objectius
- Entendre el paper estratègic de la comunicació en una fundació.
- Identificar els elements clau d’una comunicació clara i alineada amb la missió.
- Reconèixer canals i formats útils segons els públics, tan interns com externs.
- Oferir eines per a ordenar i planificar la comunicació.
Docent
Irene Borràs. Causes, consultora especialitzada en responsabilitat, compromís, marca i impacte
A persones vinculades a direcció, gestió i comunicació que vulguin adquirir les bases per entendre o millorar com comunicar de manera clara a la fundació.
- Per què comunicar? El valor estratègic de la comunicació en una fundació
- Posicionament, missatge i relat: com expliquem què fem i per què ho fem
- Públics (interns i externs): a qui ens dirigim i amb quin objectiu
- Canals i formats: escollir en funció dels recursos i les prioritats
- Pla de comunicació bàsic: per on començar a ordenar la comunicació
Combinació d’explicació teòrica amb exemples reals i aplicacions concretes.