Curs: Comunicar per influir i inspirar els públics de la fundació. Presentacions orals amb impacte

Formació 'Premium': Properament obrirem inscripcions!

Informació

15 i 17 de novembre de 2023

de 9.30 h a 13.30 h / de 9.30 a 11.30 h

7'5h

Mixte

Preu per participant

Fundacions associades a la CCF
440,00 
Fundacions no sòcies
880,00 

Informació

15 i 17 de novembre de 2023

de 9.30 h a 13.30 h / de 9.30 a 11.30 h

7'5h

Mixte

Preu per participant

Fundacions associades a la CCF
440,00 
Fundacions no sòcies
880,00 

Curs ‘Premium’ CCF

Curs d’alt valor afegit, amb dinàmiques de gran impacte, per passar de la teoria a la pràctica a través d’experiències vivencials. Un espai exclusiu de creixement personal i professional en xarxa, dins el sector fundacional.

Objectius
• Millorar l’habilitat comunicativa i ampliar els registres comunicatius per realitzar intervencions públiques efectives i participatives amb capacitat d’influència, persuasió i impacte, tant presencials com en format virtual.
• Mobilitzar i motivar cap a l’acció, el canvi, la implicació i el compromís als diferents públics que poden configurar l’audiència de la fundació: patronat, professionals, donants, voluntariat…

Docent
Isabel Molas Beykrich i Mila Pérez Padilla (MiB)

Aquesta formació s’adreça a professionals de la fundació i membres del patronat què per les seves responsabilitats duen a terme exposicions orals, en un entorn híbrid, presencial i en línia, davant tot tipus de públics.

1. La força del relat
a. Les històries i vivències com a eix.
b. Estructures creatives per mantenir l’atenció.
c. L’impacte emocional.

2. L’enfocament “comercial”
a. Vendre idees.
b. Transmetre beneficis.
c. Seduir.

3. Els vehicles comunicatius
a. Tot el que diem sense parlar.
b. El cos i els moviments.
c. La veu com a instrument.
d. Els suports visuals.


 

Sessió 1
15 de novembre, de 9:30 a 13:30 h. Sessió grupal presencial, a la seu de la CCF
• Exercicis individuals.
• Feedback grupal.
• Explicació teòrica sobre comunicacions presencials: objectius clars, inicis impactants, estructures creatives, finals efectius i la força del discurs.
• Després de cada sessió grupal, s’elaborarà un informe personalitzat per a cada participant amb els aspectes positius i a millorar de la seva comunicació.

Sessió 2
17 de novembre, de 9:30 a 11:30 h. Sessió grupal en línia
• Teoria sobre comunicacions en línia, recursos, tècniques i pautes efectives.

Sessió 3
Sessió individual en línia (1,5 h. Data a convenir entre docent i alumne/a)
• Pràctica comunicativa virtual.
• Anàlisi presentació en línia.
• Comparativa de totes dues presentacions.
• Pautes i recomanacions.



* Transcorreguda una setmana des de la tercera sessió, es lliurarà un informe individual a cada persona.

S’utilitzarà la metodologia activa, la qual situa els participants en el centre de l’acció i tots els recursos que s’utilitzen i les tècniques que es treballen parteixen de les seves necessitats. L’objectiu és que tots els conceptes comunicatius siguin assimilats a partir de la seva pròpia anàlisi i la pràctica de situacions reals, i incorporin les millores o els canvis més adequats a partir de la pròpia experimentació.

Els continguts teòrics es lliuraran com a material de suport mitjançant un manual, articles, bibliografia i vídeos recomanats. Així mateix, de cadascuna de les pràctiques presencials i en línia es generarà un informe personalitzat per a cada assistent.