Mesura i explica l’impacte transformador del teu projecte per als finançadors

Curs finalitzat

Informació

20 i 27 de novembre de 2024

de 9.30 h a 12.30 h

6h

En línia

Preu per participant

Places exhaurides. Accedir a la llista d'espera

Informació

20 i 27 de novembre de 2024

de 9.30 h a 12.30 h

6h

En línia

Preu per participant

Places exhaurides. Accedir a la llista d'espera

En un entorn cada cop més competitiu, saber comunicar l’impacte transformador del teu projecte a la fundació és clau per aconseguir suport i finançament. Aquest curs ofereix estratègies i eines pràctiques per mesurar i explicar l’impacte transformador dels projectes per captar l’atenció dels donants i justificar les subvencions públiques amb èxit.

Objectius

• Entendre els diferents tipus d’impacte d’un projecte i conèixer els conceptes clau relacionats amb l’impacte transformador
• Aprendre com identificar i mesurar l’impacte transformador
• Desenvolupar tècniques per comunicar de manera clara i atractiva l’impacte transformador als donants i als documents de convocatòries.

Docent
Isa Custodio Novaro
Consultora. Directora Indeed Social Consulting. Llicenciada en Psicologia (UB); Lideratge i Innovació Social ESADE Business School

Aquesta formació s’adreça a tècnics de projectes de la fundació o aquelles persones que han de redactar memòries i justificacions de projecte.

És preferible que els participant disposin de de coneixement i destresa en eines com:

Microsoft Excel i Microsoft Forms // Google Sheets i Google Forms,
Pissarres digitals tipus Miro o Whiteboard, i
Competències lligades a la planificació i gestió de projectes (ús de Trello, Asana i/o Planner).

Cada hora de treball es divideix en 30’ expositiu i 30’ d’exercicis sobre la pròpia explicació, tot intentant construir l’eina d’identificació, medició i comunicació d’impacte que resulti d’utilitat per als participants en el seu dia a dia:

SESSIÓ 1 (3h)
1. Resultats versus impacte
2. Outputs, outcomes i impactes
3. La teoria del canvi com a eina metodològica bàsica per construir el nostre model d’impacte
4. Els actors implicats i el seu paper en el model d’impacte

SESSIÓ 2 (3h):
5. Estratègia de medició d’impacte
6. Estratègia de comunicació d’impacte

Combina una part expositiva amb conceptes del llenguatge comú a l’impacte social, a una part pràctica en la que els participants treballen sobre les seves pròpies Teories del Canvi i projectes en curs.

Exercicis entre les dues sessions.