Fidelitza els teus donants amb un pla de comunicació específic

Curs finalitzat

Informació

23 i 30 de maig 2025

Sessió 1: de 9.30 h a 12.30 h Sessió 2: de 9.30 h a 13.30 h

7h

Mixt

Preu per participant

Places exhaurides. Accedir a la llista d'espera

Informació

23 i 30 de maig 2025

Sessió 1: de 9.30 h a 12.30 h Sessió 2: de 9.30 h a 13.30 h

7h

Mixt

Preu per participant

Places exhaurides. Accedir a la llista d'espera

Aquest curs facilitarà eines per fidelitzar els públics de la fundació i construir una comunitat compromesa. Una comunitat fidel no només dona suport a la fundació, sinó que n’amplifica l’impacte i l’abast. Conèixer els destinataris, utilitzar la comunicació, el marketing de continguts i l’storytelling pot ajudar a consolidar relacions.

Objectius

  • Entendre la fidelització com una eina essencial per crear comunitat.
  • Aprendre a segmentar i personalitzar la relació amb els públics de la fundació.
  • Explorar eines i canals per mantenir el vincle amb els públics en l’entorn digital i presencial.
  • Aplicar tècniques de màrqueting de continguts per reforçar el vincle amb els públics.

Docent

Irene Borràs
Causes, consultora especialitzada en responsabilitat, compromís, marca i impacte

A gerència, persones que s’encarreguen de la captació de fons i/o la comunicació, i
directors/es de programes

  • Importància de la fidelització.
  • Mapa de públics i necessitats.
  • Comunicació efectiva amb els públics.
  • Canals i accions (comunicació online i offline).
  • Màrqueting de continguts: com crear valor i com enganxar amb storytelling.
  • De l’estratègia a l’acció: com crear el pla de fidelització.

A partir de la situació de les diferents fundacions participants es treballarà un pla d’acció adaptat a cada realitat.