
Informació
23 i 30 de maig 2025
Sessió 1: de 9.30 h a 12.30 h Sessió 2: de 9.30 h a 13.30 h
7h
Mixt
Preu per participant

Informació
23 i 30 de maig 2025
Sessió 1: de 9.30 h a 12.30 h Sessió 2: de 9.30 h a 13.30 h
7h
Mixt
Preu per participant
Aquest curs facilitarà eines per fidelitzar els públics de la fundació i construir una comunitat compromesa. Una comunitat fidel no només dona suport a la fundació, sinó que n’amplifica l’impacte i l’abast. Conèixer els destinataris, utilitzar la comunicació, el marketing de continguts i l’storytelling pot ajudar a consolidar relacions.
Objectius
- Entendre la fidelització com una eina essencial per crear comunitat.
- Aprendre a segmentar i personalitzar la relació amb els públics de la fundació.
- Explorar eines i canals per mantenir el vincle amb els públics en l’entorn digital i presencial.
- Aplicar tècniques de màrqueting de continguts per reforçar el vincle amb els públics.
Docent
Irene Borràs
Causes, consultora especialitzada en responsabilitat, compromís, marca i impacte
A gerència, persones que s’encarreguen de la captació de fons i/o la comunicació, i
directors/es de programes
- Importància de la fidelització.
- Mapa de públics i necessitats.
- Comunicació efectiva amb els públics.
- Canals i accions (comunicació online i offline).
- Màrqueting de continguts: com crear valor i com enganxar amb storytelling.
- De l’estratègia a l’acció: com crear el pla de fidelització.
A partir de la situació de les diferents fundacions participants es treballarà un pla d’acció adaptat a cada realitat.